A Formula 1 csapatoknak az első szárnyakra vonatkozó szigorítások miatt strukturális változtatásokra kellett számítaniuk, a gyűjteményes tesztek most már csak 10 mm-es elmozdulást engednek meg. Egyes csapatok, mint a Ferrari és a Red Bull, látványosabb megoldásokkal próbáltak merevebb szárnyakat tervezni úgy, hogy ne veszítsenek teljesítményből.
Az Alpine és a Haas nem változtatott vagy csak minimálisan a szárnyukon, míg a Racing Bulls teljesen új első szárnyat és orrkúpot tervezett a tisztább áramlás érdekében. A Mercedes és a Ferrari hátsó szárnyait is módosították, míg a Williams a leghátsó szárnylapját és szárnyvéglapját fejlesztette tovább. A Sauber a padlólemez és az oldalidom kialakításán is dolgozott.
Az F1 csapatok folyamatos fejlesztési versenyt vívnak az aerodinamika terén, hogy a változó szabályoknak megfeleljenek és a versenyeken minél jobb teljesítményt nyújtsanak.”